Yasmin Levy - Me Voy

On: 17 Nisan 2010 Cumartesi



yalan yanlış çevirisi ile sözleri;

quiero olvidar el aroma de tu cuerpo (vücudunun tadını unutmak istiyorum)
quiero olvidar el sabor de tus labios (dudaklarının tadını unutmak istiyorum)
quiero tener, por una vez ( bir kez olsun hayatta )
una vida feliz (mutlu olmak istiyorum)
por eso, me voy... (işte bu yüzden gidiyorum)

gracias por todo lo que me diste. (bana verdiklerin için teşekkürler)
gracias por amarme. (bana aşık olduğun için teşekkürler)
pero no tengo ilusión. (ilizyon sahibi değilim)
que tú eres mi razón. (işte bu benim sebebim)

por eso, me voy... (işte bu yüzden gidiyorum)

dime qué es lo que tienes, (bana ne olduğunu söyle)
que yo no puedo olvidarte. (seni unutamıyorum)
mira, mírame, mi niña, (bak bana bak bana küçük kızım)
mira que mi alma sangra. (bak yüreğim kanıyor)

0 yorum on "Yasmin Levy - Me Voy"

Yorum Gönder